Klachtenregeling – Apotheek Broekpolder – Heemskerk

Bij Apotheek Broekpolder bieden wij u graag persoonlijke aandacht om u optimaal te ondersteunen bij het gebruik van geneesmiddelen. Stel uw vraag aan een van onze assistentes of maak een afspraak met de apotheker. Op onze website kunt u eenvoudig 24 uur per dag een herhaalrecept aanvragen. Daarnaast vindt u een uitgebreid aanbod aan informatie over geneesmiddelen, gezondheid en zelfzorg.

gewijzigde openingstijden in verband met de feestdagen:

Donderdag 24 december en donderdag 31 december sluiten wij om 16:00 uur. Vrijdag 25 december en vrijdag 1 januari 2021 zijn wij gesloten.

In spoedeisende gevallen neemt waar: de Dienst apotheek Midden-Kennemerland (zie kopje openingstijden)

Het team van de Broekpolder apotheek wenst u fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

 

Gildenplein 7
1967 KL Heemskerk

Tel: 0251 23 08 42
Fax: 0251 25 33 17
E-mail: broekpolderapotheek@ezorg.nl

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.